طراحی سایت کشاورزی

تا قبل از همه‌گیری کرونا اگر به یک کشاورز می‌گفتیم که شما می‌توانی محصولاتت را بدون واسطه از طریق اینترنت به دست مشتریِ مصرف کننده برسانی با تعجب می‌گفت: امکان ندارد.
یا اگر به فروشگاه سموم کشاورزی مراجعه می‌کردیم و پیشنهاد راه‌اندازی فروشگاه آنلاین می‌دادیم با لبخندی همراهی‌مان می‌کردند و می‌گفتند: کشاورز که هیچ وقت از اینترنت خرید نمی‌کند.
ما به پیشنهاد خودمان باور داشتیم و برای اثبات آن فروشگاه اینترنتی مانیشا را در اسفند ۱۳۹۶ راه‌اندازی کردیم و سه ماه بعد با همکاری کارگاه‌های تولید شکر سرخ، اولین سفارش سایت را دریافت کردیم. آن هم زمانی که فروش سنتی آن‌ها به کمترین میزان ممکن رسیده بود.

۰ +
سال تجربه
طراحی سایت کشاورزی

مشاوره رایگان

ضمانت کیفیت

پشتیبان ۲۴ ساعته

پشتیبانی قدرتمند

در سه سال اخیر شرایط کاملاً متفاوت بود و این فروشگاه‌های کود، سم، بذر، ادوات و تولید‌کنندگان و شرکت‌های پخش بودند که به سراغ ما می‌آمدند و برای سبقت گرفتن از رقبا به دنبال طراحی سایت کشاورزی و راه‌اندازی فروشگاه آنلاین بودند. تا امروز موفق به طراحی وب‌سایت‌های مختلفی در زمینه نهاده‌های کشاورزی و صنایع وابسته شدیم که خوشبختانه موفق به کسب رضایت مشتریان عزیزمان شده است. 

اگر شما هم در فکر راه اندازی وب سایت کشاورزی با کمترین ریسک، آزمون و خطا هستید. جهت مشاوره با کارشناس نیشاوب با شماره‌های زیر تماس بگیرید: 

 ۰۱۱۴۴۴۲۰۵۶۲ – ۰۹۹۰۹۱۵۵۰۱۵

سئو سایت کشاورزی

سئو و طراحی سایت کشاورزی

اگر نمی‌دانید سئو چیست پپیشنهاد می‌کنیم، مطلب آن را در سایت بخوانید. فرض کنید مشتری شما در اینترنت به دنبال ابزار کشاورزی، کود، بذر خاص یا… هست، احتمالا در گوگل عبارت‌های زیر را جستجو می‌کند:
خرید بستر کشت آماده
بذر بادمجان چاه بلند از کجا بخرم؟
قیمت اره شارژی
با سرچ آنها گوگل صفحات مختلفی را نشان می‌دهد، که با توجه به الگوریتم و قوانین گوگل اولویت بندی شده‌اند. یعنی کدام صفحه در بالا صفحه قرار گیرد و کدام در پایین‌تر. هر چه شما رتبه بهتری داشته باشید، افراد بیشتری سایت شما را می‌بینند و احتمال خرید هم افزایش می‌یابد. سئو سایت کشاورزی یعنی بهینه کردن سایت برای گرفتن رتبه بالاتر و در نتیجه فروش بیشتر. در طراحی سایت کشاورزی کارشناسان نیشاوب، سئو سایت را درنظر می‌گیرند. همچنین برای سئو تخصصی نیز خدمات ویژه‌ای دارد.

  • هدیه نیشاوب به کسب و کارهای حوزه کشاورزی که قصد گسترش فعالیت خود را به صورت آنلاین دارند. با تکمیل فرم زیر می‌توانید پروپوزال اختصاصی طراحی سایت را به صورت رایگان از ما دریافت کنید. در این پروپزوال امکانات و ویژگی سایت کشاورزی، مراحل ساخت سایت کشاورزی، هزینه طراحی سایت کشاورزیو هر آنچه که حرفه‌ای بودن نیشاوب و حس اعتماد را به شما نشان دهد، پیدا می‌کنید.

کاتالوگ طراحی سایت کشاورزی
ساخت وب سایت کشاورزی

چرا نیشاوب؟

برترین شرکت طراحی سایت در استان

آژانس رشد نیشاوب در استان مازندران از شرایط و وضعیت کسب و کارهای حوزه کشاورزی مطلع و توانسته با رزومه کاری در این حوزه، نظر کارفرما را جلب کرده و اعتماد آنها را بدست آورد. طراحی وب سایت اختصاصی با امکانات مورد نظر شما، مشاوره، پیشنهاد ویژه برای کسب و کارتان، طراحی سایتی سئو شده و پیشتیبانی ۲۴ ساعته فقط چند ویژگی از خدمات ماست.

متمایز هستیم

۰ +
سال سابقه
۰ +
مشتری راضی
۰ +
پروژه انجام شده
۰ +
اعضای تیم

ویژگی طراحی سایت کشاورزی

در ساخت سایت کشاورزی توسط نیشاوب ویژگی‌های زیر را حتما درنظر گرفته می‌شود. علاوه بر آن شما می‌توانید با توجه به درخواست و نیاز خود، ایده‌هایی را به سایت اضافه کنید. ما اینجا هستیم با آنچه شما می‌خواهید عملی کنیم

رابط کاربری اختصاصی
بهینه شده برای گوگل
سرعت بارگزاری بالا
امنیت فوق‌العاده سایت
طراحی ریسپانسیو (واکنش گرا)
مقرون به صرفه برای بهبود و توسعه
قابلیت بروزرسانی
تجربه کاربری

نمونه کار طراحی سایت کشاورزی

سوالات متداول

صرفاً داشتن سایت منجر به افزایش فروش نمی‌شود. طراحی سایتی که بازگشت سرمایه داشته باشد نیاز به تجربه و تخصص ویژه دارد.
حتماً قبل از سفارش طراحی سایت از نمونه کار و رضایت مشتریان آن مجموعه اطمینان حاصل کنید.

هرینه طراحی سایت کشاورزی بسته به اینکه در کدام رسته از این صنعت گسترده فعالیت می‌کنید متفاوت می‌باشد.
به همین منظور کاتالوگ جامعی برای آشنایی با قیمت و روند فعالیت پروژه شما آماده کرده‌ایم که می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

تیم قدرتمند پشتیبانی نیشاوب از ۳ تا ۶ ماه بعد از طراحی سایت قدم به قدم همراه شما هستند تا تمام چالش‌‌های احتمالی مسیر فروش آنلاین‌تان برا برطرف نمایند

0/5 (0 Reviews)