طراحی وب سایت مبلمان

چرا طراحی سایت مبلمان برای موفقیت این تجارت ضروری است؟ + عناصر لازم برای سایت

زمان مطالعه: ۸ دقیقه

در دنیای پر سرعت امروز که هر تعامل آنلاین اهمیت دارد، اولین تماس بین مشتری و برندها، سایت است. این بازار از طرح‌های مورد علاقه سنتی گرفته تا طرح‌های مدرن، نحوه تغییر و تحول سبک زندگی ما را نشان می‌دهد. یک سایت پل ارتباطی با جهان است، و این همان چیزی است که هر تجارت مبلمان در این بازار مدرن نیاز دارد.
بررسی‌ها نشان داده ۷۵٪ از مردم اعتبار یک شرکت را بر اساس وب سایت آن می‌دانند. بنابراین، مشتریان بالقوه، فروشگاه شما را بر اساس حضور آنلاین قضاوت می‌کنند.

چگونه در صنعت مبلمان متمایز شوید؟
با طراحی یک سایت قابل توجه، مشتری را به سمت خود جلب کنید. با وجود تمام وب‌سایت‌های امروزه در دسترس هستند، پیدا کردن ظاهر و احساسی که فروشگاه مبلمان شما را از سایرین متمایز می‌کند، می‌تواند چالش برانگیز باشد. کار با یک آژانس طراحی وب و دیجیتال مارکتینگ با تجربه که اهداف و مشتریان فروشگاه‌های مبلمان را درک کند، می‌تواند تأثیر مثبتی بر برند شما داشته باشد. برای مشاوره رایگان طراحی سایت خود با ما تماس بگیرید. ۰۱۱۴۴۴۲۰۵۶۲ – ۰۹۹۰۹۱۵۵۰۱۵

۷ مزیت کلیدی طراحی سایت مبلمان

مزیت برتر سرمایه گذاری در طراحی وب سایت فروشگاه مبلمان است، شامل موارد زیر می‌شود:

  1. نمایش کاتالوگ محصولات
    یک وب‌سایت به‌عنوان یک کاتالوگ دیجیتال عمل می‌کند، دسته‌های سازمان‌یافته، تصاویر با کیفیت بالا، و توضیحات دقیق محصول و درک پیشنهادهای شما را برای بازدیدکنندگان آسان‌تر می‌کند. نمایش موثر کاتالوگ کمک می‌کند تا فراتر از موقعیت فیزیکی به مشتریان دسترسی پیدا کنید و پایگاه مشتریان خود را گسترش دهید.

  2. افزایش فرصت‌های فروش متقابل
    درصد بالایی از خریدهای اینترنتی در ارتباط با وسائل منزل است. طراحی سایت مبل یک حرکت استراتژیک برای دسترسی شما فراتر از مرزهای محلی به بازار گسترده‌تری است.
    علاوه بر این، تجارت الکترونیک به فروش متقابل و افزایش فروش کمک می‌کند. فروش متقابل لوازم جانبی را پیشنهاد می‌کند که ممکن است محصولی را که فرد سفارش داده است همراهی کند، در حالی که فروش بیش از حد، بسته به نوع رفتار و خواست مشتری، محصولات درجه یک را به مشتری پیشنهاد می‌کند. به عنوان مثال، به شخصی که میز ناهارخوری سفارش می‌دهد، توصیه می‌شود مجموعه‌ای از صندلی یا یک بوفه خوش ظاهر سفارش دهد.

  3. نمایش قبل و بعد از تحولات
    یکی از قانع‌کننده‌ترین روایت‌هایی که یک تجارت مبلمان می‌تواند ارائه دهد، داستان تحول است. گالری‌ها قبل و بعد استفاده از محصولات و تاثیر آن را نشان داده. این موضوع بر کارایی مبلمان و کیفیت آن را با ارائه نمونه‌ها برای افراد جذاب باشد.

  4. ساخت برند
    طراحی سایت مبلمان بستری برای ایجاد برند نیز مفید است. ثبات طراحی، تعامل، و صدای منحصر به فرد و ارزش‌های برند را به اشتراک می‌گذارد. این مکانی برای بیان داستان برند شما است تا مردم را از نظر احساسی به سمت وفاداری و اعتماد سوق دهد.

  5. برجسته کردن برتری
    جوایز و تمجیدها نشانگر برتری و اعتبار شما هستند. یک بخش اختصاصی در وب‌سایت شما که چنین شناخت‌هایی را نشان می‌دهد، کمک زیادی به افزایش شهرت برند شما می‌کند. این به مشتریان بالقوه اطمینان می‌دهد که محصولات شما باکیفیت هستند و نیازی به جستجو در جای دیگری ندارند.

  6. نمایش نظرات کاربران
    مهمترین ویژگی در ایجاد اعتماد و اصالت، نظرات مشتریان است. توصیف‌های مشتری در سایت، مواردی هستند که در آنها خریداران بالقوه می‌توانند به تجربیات دست اول مشتریان راضی گوش دهند. معمولا هنگام تصمیم گیری خرید آنلاین، ۶۷٫۴٪ از خریداران ۱ تا ۶ بررسی آنلاین را مطالعه می‌کنند.

  7. افزایش دید فروشگاه
    امروزه، در عصر دیجیتال، تقریباً هر کاری که ما انجام می‌دهیم آنلاین است، به ویژه در حین سرمایه‌گذاری در سئو برای مشاغل مبلمان. چیزهای زیادی وجود دارد که فروشگاه شما می‌تواند برای افزایش دید ارگانیک انجام دهد: از SEO محلی گرفته تا تجربه کاربری.

بیشتر بخوانید: ویژگی های یک سایت خوب چیست؟

ویژگی یک طراحی سایت مبلمان عالی چیست؟

نمونه طراحی سایت مبلمان

یک وب سایت مبلمان خوب، باید قابل استفاده و سازگار باشد. اگر وب سایت شما به درستی طراحی نشده باشد، تلاش برای سازگاری بخش‌های دیگر منجر به طراحی ضعیف می‌شود. بنابراین ابتدا باید قابل استفاده باشد. نکات مهم در طراحی سایت مبلمان شامل موارد زیر است:

۱- طراحی UI و UX

UI در مورد اطمینان از لذت بخش بودن چیدمان ظاهر سایت است، در حالی که UX به سهولت استفاده مربوط می‌شود. هر دو برای بهبود تجربه مشتری و رتبه بندی سایت مورد نیاز هستند. به عنوان مثال، مطالعه «درباره ما» فروشگاه مبلمان، تا جزئیات تماس. طراحان UX سفر مشتری را از نقطه مورد علاقه تا نقطه خرید در نظر می‌گیرند.

مشتریان راضی تمایل به تبدیل بیشتر دارند زیرا سایت مبلمان را به دیگران توصیه می‌کنند. علاوه بر این، آنها همچنین وفادارتر می‌شوند و باز خواهند گشت و همه اینها از یک طراحی وب سایت ساده است! از این رو سادگی سایت بسیار مهم است. از شلوغی بیش از حد سایت خود با عناصر طراحی زیاد یا اطلاعات بیش از حد خودداری کنید. یک چیدمان تمیز و ساده، پیمایش و یافتن آنچه را که مخاطب نیاز دارد را آسان می‌کند.

۲- طراحی گرافیک

ارائه اطلاعات به روشی قابل هضم برای کمک به مشتریان برای حفظ داده‌ها، حیاتی است. یعنی چی؟
چشم انسان مسیر خاصی را دنبال می‌کند، و شما می‌خواهید با هدایت طبیعی چشمان او به سمت محتوای مناسب راهنمایی کنید. همیشه ویژگی‌های بصری را به گونه‌ای ساختار دهید که بازدیدکنندگان بتوانند اطلاعات را درک کنند. یک طراحی سایت مبلمان خوب، ساده، دارای اطلاعات مهم و بدون درهم ریختگی است.

بیشتر بخوانید: بازطراحی سایت چیست؟

۳- هماهنگی رنگ‌ها

برای ثبات و جذابیت بصری، پالت رنگی را انتخاب کنید که تصویر برند شما را تکمیل کند و به طور ایده آل رنگ‌های لوگوی شما را در خود جای دهد. به این فکر کنید که رنگ‌ها چگونه بر احساسات ما تأثیر می‌گذارند. از آبی آرام گرفته تا زردهای پر جنب و جوش و بنفش ظریف. هر سایه می‌تواند احساسات را برانگیزد. خلق و خوی منحصر به فرد ایجاد کنید.

۴- سرعت بارگذاری

آیا می‌دانستید تاخیر یک ثانیه‌ای بارگذاری صفحه سایت می‌تواند منجر به کاهش ۷ درصدی در تبدیل شود؟ یک مطالعه معروف توسط FactCompany نشان داد که تاخیر یک ثانیه‌ای برای تجارت الکترونیکی آمازون می‌تواند سالانه ۱٫۶ میلیارد دلار درآمد از دست دهد. در حالت ایده آل، و طبق گفته گوگل، وب سایت شما در عرض دو ثانیه باید بارگذاری شود. یعنی اگر حتی ۲ ثانیه به ۳ ثانیه برسد، نرخ پرش افزایش می‌یابد و کاربران شروع به ترک سایت آنلاین شما می‌کنند. بنابراین طراحی سایت مبل با بارگذاری سریع، ترافیک و فروش ارگانیک بیشتری خواهد داشت.

۵- سازگار با موبایل

با رشد روزافزون استفاده از تلفن‌های هوشمند و تبلت، طراحی پاسخگوی تلفن همراه، عملکرد سایت را تضمین می‌کند. باید در همه دستگاه‌ها عالی به نظر برسد. یک وب سایت سازگار با موبایل یک گزینه نیست، بلکه یک ضرورت است. کاربران موبایل باید بتوانند به راحتی به محتوای شما دسترسی داشته باشند، در سایت شما حرکت کنند و خرید کنند. جستجوهای موبایل بیش از ۵۰ درصد از جستجوهای ارگانیک را تشکیل می‌دهند، بنابراین مطمئن شوید که یک وب سایت سازگار با موبایل داشته باشید.

۶- بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)

بهینه سازی صفحات سایت یا سئو برای افزایش دیده شدن در گوگل است. برای اینکه مشتری شما را سریع‌تر پیدا کند. برای سئو سایت مبلمان چند راه وجود دارد:
سئو داخلی
شامل اقداماتی است که به طور مستقیم روی وب سایت برای بهبود موقعیت آن در رتبه بندی جستجو می‌توان انجام داد. مثلاً تحقیق کلمات کلیدی هدف و استفاده در محتوا سایت است. داشتن یک استراتژی سئو داخلی قوی به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا بفهمند وب سایت شما در مورد چیست.
سئو فنی
سئوی فنی در مورد کمک به موتورهای جستجو در خزیدن وب سایت شما و بهبود تجربه کاربری (UX) انجام می‌شود. سازگاری با موبایل، سرعت وب سایت و ساختار سایت، همگی بخشی از سئو تکنیکال سایت هستند.
سئوی محلی
۹۷٪ از کاربران برای یافتن مشاغل محلی به جستجوی آنلاین می‌پردازند. بنابراین، مشاغل مبلمان مدرن که در یک منطقه یا مکان خاص خدمت می‌کنند، از SEO محلی بهره مند می‌شوند. این استراتژی می‌تواند به برندهای مبلمان کمک کند تا در نتایج جستجوی محلی بیشتر دیده شوند.

بیشتر بخوانید: سئو سایت چقدر زمان می‌برد؟

عناصر ضروری برای طراحی سایت مبلمان چیست؟

تصاویر محصولات با کیفیت بالا
توضیحات محصول قانع کننده: ابعاد، مواد مورد استفاده و جزئیات گارانتی
بخش بررسی محصول
مدل های AR / VR طراحی محصول برای تجسم بهتر.
بنرهای فروش و تخفیف
درگاه پرداخت امن با گزینه‌های مختلف پرداخت
نظرات مشتری
ارائه خدمات پس از فروش
سیاست حمل و نقل، شرایط و ضوابط بازگشت محصول
برنامه مدیریت محتوا
ایجاد صفحه تماس با ما (آدرس ایمیل، تلفن، لوکیشن)
وبلاگ (ایده‌های طراحی، مراقبت از مبلمان، نکات طراحی داخلی، آخرین روندها…)
گنجاندن شبکه‌های اجتماعی در سایت برای دسترسی مخاطب
کمپین های تبلیغاتی آنلاین هدفمند
حضور جذاب در رسانه های اجتماعی
خدمات مشتری استثنایی

بیشتر بخوانید:آموزش سئو وردپرس برای مبتدیان

نمونه طراحی سایت مبلمان

طراحی سایت فروشگاه مبلمان

در این بخش چند سایت مبلمان که از استانداردهای بازاریابی دیجیتال برخوردار هستند، نام می‌بریم. طراحی متفکرانه، زمان بارگذاری سریع، ناوبری کاربر پسند و زیبایی شناسی زیبا از جمله معیارهایی بود که در هنگام این سایت‌ها ارائه شده است.
وب سایت های مبلمان که باید از آنها بازدید کنید:

Ballard Designs
یکی از سایت‌های مبلمان برتر، Ballard Designs است. به دلیل عملکرد عالی آن، که شامل برچسب‌های محصول در کل چیدمان اتاق‌های آن است، قابل توجه است. پیشنهاد بنر تخفیف قهرمان جذاب آن نیز یک تاکتیک تبلیغاتی هوشمند برای افزایش خرید آنلاین مبلمان است.

IKEA
این فروشگاه مبلمان سوئدی نیازی به معرفی ندارد. Ikea در استفاده از نوار جستجوی وب سایت تسلط داشت. می‌داند که بیشتر مشتریان به وب‌سایتش می‌آیند و مثلاً چیزی مانند تخت، میز ناهارخوری یا یک کمد را جستجو می‌کنند. به جای اینکه بازدیدکنندگان را وادار به حرکت در صفحات کاتالوگ بی‌شماری کند، به آنها کمک می‌کند دقیقاً آنچه را که می‌خواهند پیدا کنند. همچنین محصولات خود را بر اساس اتاق‌ها تقسیم می‌کند تا ناوبری آسان‌تر شود.

Henge
این سایت مبل جذابیت زیبایی شناسی شرکت را با قطعات ساخته شده از مواد طبیعی به نمایش می‌گذارد. ویدیو پخش خودکار آن تداعی کننده است و یک تصویر عالی از نحوه انتقال بصری یک نقطه فروش منحصر به فرد است.

&TRADITION
این برند دانمارکی به ریشه‌های طراحی زیبایی‌شناختی خود با طرح‌بندی مینیمالیستی و پالت خاموش پایبند است. ویدیوی قهرمان ساده آن نیز اخلاق مینیمالیست برند را تجسم می‌دهد و ارزش‌ها و پیام‌های آن را کاملاً به اشتراک می‌گذارد. نکته جالب در مورد این سایت، طراحی نامرتب آن است که به بینندگان اجازه می‌دهد تا روی آنچه که بیشترین اهمیت را دارد تمرکز کنند؛ قطعات مبلمان مدرن.

Bunny Williams Home
متمایزترین جنبه طراحی سایت مبل Bunny Williams Home این است که به طور موثر از فضای سفید برای تأکید بر جلوه‌های بصری قابل توجه استفاده می‌کند. وبلاگ آنها یک منبع بازاریابی محتوای عالی است که به بازدیدکنندگان در مورد بینش پروژه‌های تمام شده و نکات دکوراسیون داخلی می‌پردازد.

Birch Lane
وب‌سایت Birch Lane در بازاریابی طرح‌های مبلمان کلاسیک خود که از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند، کار جالبی انجام می‌دهد. به مشتریان اجازه می‌دهد تا محصولات را بر اساس اتاق یا سبک مشاهده کنند، که هر دو گزینه‌های ناوبری هوشمند هستند. این وب‌سایت همچنین به برجسته کردن مطالب بازاریابی محتوای خود از طریق راهنمای خرید پیشنهادی اشاره می‌کند.

بیشتر بخوانید: مدیتریت ارتباط با مشتری (CRM) چیست؟

سوالات متداول

۱- چرا فروشگاه های مبلمان باید بازاریابی آنلاین را در اولویت قرار دهند؟
در دنیای امروزی، که مردم بیشتر به مرور آنلاین می‌پردازند تا فروشگاه‌های فیزیکی، داشتن یک استراتژی بازاریابی آنلاین قوی فقط یک انتخاب نیست، بلکه یک امر ضروری است. دسترسی هدفمند، دید بالاتر، نتایج قابل اندازه گیری، بودجه کنترل شده، مزیت رقابتی و… از مزایای طراحی سایت سایت مبلمان اداری و غیره است.

۲- ویژگی‌های ضروری برای سایت مبلمان چیست؟
وب سایت خود را به عنوان یک اتاق نمایش مجازی تصور کنید. باید تصاویری با کیفیت بالا داشته باشد که زیبایی قطعات مبلمان شما را به نمایش بگذارد و توضیحاتی که ویژگی‌ها و مزایای آنها را برجسته کند. همچنین باید دارای قابلیت بزرگنمایی برای دید نزدیک‌تر از نظرات مشتریان برای اعتبار سنجی اجتماعی، دروازه‌های پرداخت امن برای تراکنش‌های ایمن، و فرآیند پرداخت یکپارچه باشد که تجربه خرید را ساده می‌کند.

۳- بهترین راه برای بازاریابی مبلمان بعد از طراحی سایت چیست؟
راه حل یکسانی وجود ندارد زیرا استراتژی ایده آل بر اساس مخاطبان هدف، منابع مالی و اهداف شما متفاوت است. با این حال، اتخاذ رویکردی که شامل سئو، مشارکت در رسانه‌های اجتماعی، تولید محتوا و تبلیغات پولی است، احتمالاً انتخاب شما برای گسترش دامنه دسترسی و تضمین موفقیت پایدار است.

۴- هزینه طراحی سایت فروشگاه مبلمان چقدر است؟
هزینه‌های توسعه وب سایت مبلمان بسته به نیاز شما و پلتفرمی که برای توسعه وب سایت انتخاب می‌کنید می‌تواند متفاوت باشد.

۵- چرا طراحی سایت را به نیشاوب بسپاریم؟
ممکن است تصور واضحی از طراحی سایت مبلمان داشته باشید اما، مهارت لازم را احتمالا ندارید و همانطور که احتمالاً تاکنون متوجه شده‌اید، ساخت یک وب سایت چیزی بیش از طراحی یک صفحه جذاب است. سرمایه گذاری در طراحی وب برای فروشگاه‌های مبلمان کلیدی برای فروش اینترنتی و افزایش درآمد است. با خدمات طراحی وب نیشاوب، حضور آنلاین فروشگاه مبلمان خود را بهبود بخشید. ما زیبایی‌شناسی، عملکرد و ویژگی‌های کلیدی مانند ux، رنگ‌های برند محور، و طراحی واکنش‌گرا را در اولویت قرار می‌دهیم.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *