طراحی سایت مواد غذایی

۳ دلیل اصلی برای هر فروشگاه مواد غذایی که همین الان با یک شرکت طراحی سایت تماس بگیرد!

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

به عنوان یک شرکت طراح و توسعه دهنده سایت، می‌توانم این قول را به شما بدهم که در همین یک سال اخیر بارها از زبان دوست و آشنا و خانواده شنیده‌اید که چرا کسب و کار خود را آنلاین نمی‌کنی؟!
شما به عنوان صاحب فروشگاه مواد غذایی (خرده فروشی) که در ماه میلیون‌ها هزینه برای فروشگاه فیزیکی خود می‌کنید، چرا برای راه اندازی یک ویترین مجازی در دنیای پر رقابت وب اقدام نمی‌کنید؟ دلیل آن این است که از اهمیت کسب و کار اینترنتی به خوبی آگاه نیستید. امروزه برای رقابت در دنیای تجارت، حضور در دنیای وب ضروری است. در اینجا به دلایل اصلی نیاز فروشگاه مواد غذایی شما به طور جدی به یک وب سایت اشاره کردیم.

۳ دلیل اصلی برای طراحی سایت مواد غذایی

۱- ایجاد اعتماد بین فروشگاه مواد غذایی و مشتریان

بر اساس بررسی دانشگاه استنفورد، حدود ۷۵ درصد از کاربران اعتراف کرده‌اند که بر مبنای طراحی سایت شرکت‌ها و فروشگاه‌ها، در مورد آنها قضاوت می‌کنند. این یعنی اگر امروزه فروشگاه‌ها مصل مواد غذایی اصلا سایت نداشته باشد، نشانه‌ای از نداشتن توجه به کسب و کار، عدم سرمایه گذاری و رشد است. تحقیق‌ها نشان داده که ۹۰ درصد از مصرف کنندگان چه مواد غذایی و چه غیره، قبل از خرید، نظرات آنلاین را مطالعه می‌کنند و به دنبال تجربه‌های سایر مشتری‌ها هستند.

این فرصتی است برای اینکه نظرات مثبت مشتریان راضی را بدون نگرانی به نمایش بگذارید. همین طور می‌توان نظرات منفی را پیگیری کرد تا مشکل موجود رفع شود. طراحی سایت برای فروشگاه مواد غذایی، اولین برداشت و نگاه به کسب و کار شما است. بنابراین این نگاه را باید به خود جلب کرد. علاوه بر این کارهایی است که می‌توان با آن اعتبار سایت تقویت کرد.

۲- نمایش محصولات فروشگاه خود

شما به عنوان یک خرده فروش مواد غذایی چگونه برای مشتری خود ارزش ارائه می‌کنید؟ مشتریان شما برای حل مشکل‌های خود چگونه بدون مراجعه فیزیکی اقدام کنند. آیا فروشگاه شما خدمات و محصولات را بدون حضور فیزیکی می‌تواند عرضه کند؟
یکی از گزینه‌ها، تماس تلفنی است و یا راه دیگر استفاده از اینترنت. در سال‌ها اخیر به خصوص بعد از کرونا، تحقیق‌ها نشان داده که جستجوی اینترنتی گزینه مناسب‌تری است. قبل از حضور در سطح وب، وقتی مشتری به شما مراجعه می‌کرد، شما تا حد امکان فروشگاه خود را مرتب، با ظاهری آراسته و چیدمان محصولات حرفه‌ای نگه می‌دارید، زیرا برای مشتری تجربه خرید راحتی را می‌خواهید فراهم کنید.

امروزه نیز با توجه به کسب و کارهای انلاین، تقاضای مشتری برای خرید انلاین از هر نقطه از کشور، هر فروشگاهی را مجبور به داشتن سایت با ارائه محصولات، قیمت، نحوه خرید و… .
اگر شما سایت نداشته باشید، مشتری آنلاین مشتاق شما را پیدا نخواهد کرد، بلکه رقیب شما را پیدا کرده، و این منجر به از دست دادن مشتری، شکست کسب و کار شمادر نهایت بعد از مدتی محو شدن فروشگاه شما خواهد شد.

۳- رشد و تقویت کسب و کار

فناوری در دنیا با سرعت بالایی در حال تغییر است و البته که مشتریان نیز خود را تغییر خواهند داد. مثلاً بعد از ورود گوشی‌های هوشند، امروزه تعداد افرادی که به صورت انلاین خرید می‌کنند، بسیار زیاد شده است. زیرا مشتری نیز در هر جای که هست، از هر فروشگاه در هر شهری، مواد مورد نیاز خود را انتخاب و خرید کند. هم برای در هزینه، هم زمان برای مشتری به صرفه است.

برای صاحب فروشگاه نیز، از این جهت که به جای مشتری محلی، مشتری از هر جای کشور می‌تواند داشته باشد، بنابراین تعداد مخاطبان او افزایش می‌یابد، در نهایت درآمد حاصل بالا می‌رود.
به این شکل کسب و کار شما نه تنها درآمد به افزایش خواهد داشت، به روز بوده و رشد خواهد کرد. این فرصت برای دست یابی که گروه مشتریان بزرگتری که مخاطب شما هستند را فراهم کرده و می‌توانید از رقبای خود پیشی بگیرید.

برای اطلاع از خدمات طراحی سایت نیشاوب واردصفحه زیر شوید: 👇🏼

سایر مزایای فروشگاه آنلاین مواد غذایی برای خرده فروش‌ها

۱- مدیریت آسان موجودی محصولات

یکی فروشگاه انلاین نیازی به فضای فیزیکی برای مدیریت مواد خود ندارد. کافی است که برچسب قیمت، تصاویر محصول مدیریت شود. مشتری به تحویل به موقع شما توجه می‌کند. به تخفیف شما نیاز دارد. و مدیریت از طریق سایت یکی از ویژگی‌های مثبت طراحی سایت فروشگاه مواد غذایی است.

۲- بررسی رفتار مشتری‌ها

یکی از دغدغه‌های کسب و کارهای فروشگاهی، رفتار مصرف کننده است، مثلاً چرا یک محصول توسط مشتری رد شده است، الگوی خرید آنها در زمان‌های مختلف چگونه است. با داشتن یک سایت، ارزیابی رفتار مشتری بسیار آسان خواهد شد. محصولاتی که به فروش نرفته مشخص است. محصولی که سود بیشتری دارد، یا تقاضای کمتری دارد و… .

۳- حداقل سرمایه گذاری

راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی، هزینه کمتری نسبت به یک فروشگاه فیزیکی دارد. در فروش حضوری شما به یک زمین، پرداخت هزینه کارکنان، ساخت و ساز و… نیاز دارید. برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود فقط به یک دامنه، سرویس میزبانی و کارشناس فناوری نیاز دارید. مدیریت و نگهداری فروشگاه مجازی هزینه کمتری از فروشگاه‌های فیزیکی است.

۴- عدم محدودیت برای پیدا کردن مشتری

در فروش آنلاین با مشتریان جدیدی ارتباط می‌گیرید. هنگام فروش مواد غذایی از طریق سایت، به مکان و زمان محدود نیستید. مشتری از هر نقطه‌ای از کشور می‌توانید داشته باشید.

۵- گسترش کسب و کار در هر مقایسی

یکی از مزیت‌های فروشگاه آنلاین مواد غذایی، این است که بدون هیچ دردسری، محصولات بیشتری اضافه کنید و نگران جای و مکان آن نباشید. فروشگاه‌های آنلاین به رشد سریع‌تر کسب‌وکار مواد غذایی شما کمک می‌کنند.

اگر هنوز قانع نشدید!
به طور خلاصه به فواید زیر نگاه کنید تا مقاومتی که در مقابل کسب و کار آنلاین مواد غذایی دارید، شاید از بین برود:

✔ آگاهی از برند
✔ افزایش سود کسب و کار
✔ اعتبار برند
✔ ایجاد مشتریان وفادار
✔ حفظ شهرت برند
✔ افزایش ترافیک فروشگاه
✔ نرخ تبدیل بهتر

سئو تضمینی چیست؟ آیا سئو تضمینی کلاه برداری است؟ 👇🏼

چگونه نیشاوب می‌تواند شریک و همراه فنی ایده‌آلی برای ساخت فروشگاه مواد غذایی شما شود؟

با این توصیف‌ها شاید فکر کنید آمادگی شروع یک فروشگاه اینترنتی را ندارید. یا بلد نباشید قدم اول را بردارید. نیشاوب یک شرکت توسعه و طراح سایت بسیار حرفه‌ای است.

تیم توسعه دهندگان ما تجربه زیادی در ارائه راه حل‌های برای سایت‌های مواد غذایی آنلاین دارند تا به شما در ایجاد درآمد بیشتر کمک کنند.

برای مشاوره رایگان طراحی سایت فروشگاه مواد غذایی خود با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

۰۱۱۴۴۴۲۰۵۶۴ – ۰۹۹۰۹۱۵۵۰۱۵

حرف آخر

طراحی سایت برای فروشگاه‌های مواد غذایی، از کارهایی ضروری و در اولویت برای هر خرده فروشی است. مطالعه‌ها نشان داده که ۳۴ درصد از مشتری‌ها در صورت نداشتن سایت از کسب و کارها خرید نمی‌کنند.
با یک سایت شما می‌توانید، با مشتری ارتباط بگیرید، خود را معرفی کنید، اعتماد ایجاد کنید، محصولات خود را اراده و بفروشید. شما باید چیزی برای متمایز بودن نیز داشته باشید. این موضوع در موفقیت کسب و کار شما بسیار مهم است.

0/5 (0 Reviews)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *